Acest curs este destinat părinților curioși și dispuși să învețe să privească lucrurile din perspectiva copilului. Acesția cred că trebuie să modelăm lumea pentru ca fiecare copil să își atingă nivelul de potențial maxim – psihoemoțional și intelectual – și nu să modelăm copilul după lumea în care trăim astăzi. Acești părinți sunt conștienți de impactul perioadei de vârstă care precede adolescența și vor să consolideze relația cu copilul lor.
Prima parte.
Ce nu știam despre copilul meu. Vreau să îmi cunosc mai bine copilul așa cum este el, nu așa cum cred sau mi-ar plăcea să fie.
Cum ne naștem: Premise neurobiologice & temperament – trăsătură înnăscută a personalității.
Vom afla în ce mod copilul nostru este diferit de noi și cum asta poate fi o invitație către a consolida relația și nu o sursă de conflict.
A doua parte.
Provocările școlarului mic 6-10 ani:
Odată cu intrarea la școală viața copilului nostru se schimbă foarte mult. Brusc, el trebuie să se trezească de dimineață, trebuie să își facă temele, trebuie să învețe suplimentar, este suficient de mare pentru a face un sport, trebuie să aibă prieteni, trebuie să aibă grijă să nu fie respins, trebuie să fie capabil să se apere. Sunt multe aspecte ale vieții de școlar pe care noi le-am uitat sau de care nu am fost conștienți niciodată.
Cât de necesari sunt toți acești de trebuie din punct de vedere al dezvoltării psihoemoționale a copilului 6-10 ani?
Obiective de dezvoltare specifice vârstei.
Metode de conectare: Jocul încă face minuni.
A treia parte.
Copilul meu preadolescent la vârsta de 10-13 ani.
Ce schimbări au loc în creierele copiilor noștri odată cu intrarea în preadolescență?
Obiective de dezvoltare specifice vârstei.
Cele mai bune moduri în care putem fi alături de copilul nostru preadolescent.
7 decembrie, ora 10:00, ne vedem la Cofferino Hub, București.
Link de înscriere: https://cofferinohub.ro/ateliere/detaliu/164/